amirali

amirali

به نام خالق عشق
amirali

amirali

به نام خالق عشق

دانلودآهنگ دیدی از مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مرتضی پاشایی به نام دیدی

Download New Music By Morteza pashayi Called Didi

دانلود آهنگ جدید دیدی از مرتضی پاشایی :

Morteza Pashayi -Didi| MP3 – 320

دانلود آهنگ جدید دیدی از مرتضی پاشایی 

لینک دانلود در آخرمطلب

 دیدی بی من داری میری؟! دیدی قولهاتـــو شکستی؟!
دیدی راست گفتم عزیزم؟! دیدی چشمام و نخواستی؟!
دیدی حتی یه دقیقه نمی مونی دم رفتن؟!
دیگه خسته شدم آخه بس که قلبم و شکستن
هاااااا
دیدی رفتــــــــــــــی؟!
.
دیدی می گفتم یه روز میری؟!
دیدی دوستم نداری؟!
دیدی می گفتم من عاشقم ولی تـــو کم میاری؟!
دیدی می گفتم یه روز میاد میری که برنگردی؟!
تـــو که می خواستی بری! چرا منو دیوونه کردی؟!
چرا دوستم نداریـــــــــــ؟!
.
.
.
دیدی اشکهام روی گونه ام میریزه چیزی نگفتی
دیدی راحت اینو گفتی داری از چشام میفتی
دیدی چشم یه غریبه چجوری دلِ تـــو بــُرد
دیدی رفتی و یکی مون تو نبودنت کم آورد
هااااااااا
دیدی رفتی؟!
.
دیدی دلت جای من نبود؟! دیدی ازم گذشتی؟!
داره حالا باورم میشه منو دوستم نداشتی؟!
دیدی چه آسون و بی هوا یهویی دل بریدی؟!
دیدی دلم تیکه پاره شد؟!
آخه اینم ندیدی؟!
دیگه دوستم نداریـــــــ؟!
.
دیدی می گفتم یه روز میری؟!
دیدی دوستم نداری
دیدی می گفتم من عاشقم ولی تـــو کم میاری
دیدی می گفتم یه روز میاد میری که برنگردی
تـــو که می خواستی بری
چرا منو دیوونه کردی
چرا دوستم نداریـــــــــــ؟!

Morteza Pashayi -Didi| MP3 – 320

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.