amirali

amirali

به نام خالق عشق
amirali

amirali

به نام خالق عشق

دانلودآخرین ورژن بازی یوروتراک+کرک

با سلام خدمت شما دوستان گرامی.

بازی های شبیه ساز در این دوره زمانی طرفدار های زیادی رو به خودشون جذب کرده اند و دلیل آن هم به وجود آمدن بازی هایی نظیر بازی Euro Truck Simulator 2 ، با گرافیک و گیم پلی جالب بوده. البته شایان ذکر است که بازی های شبیه ساز طرفداران خود را نیز دارند و هر کسی به این بازی ها علاقه ای ندارد! چون که این بازی ها کمی نیاز به صبر دارد. پس اگر صبر کافی دارید و علاقه زیادی با بازی های شبیه ساز دارید و همچنین دوست دارید تجربه رانندگی با یک تریلی را در بازی شبیه ساز تجربه کنید، پیشنهاد میکنم که بازی Euro Truck Simulator 2 رو همین الآن دانلود کنید و نصب کنید و از اون لذت ببرید :)

در ادامه میتوانید درباره ی این بازی بیشتر اطلاعات جمع آوری کنید و  تصاویر بیشتری از این بازی ببینید و آن را دانلود کنید.  

شرح بازی :

بازی Euro Truck Simulator 2 یکی از بازی های شرکت SCS Soft میباشد. این بازی یک بازی شبیه ساز با تنظیمات و جاده های اروپایی است. در این بازی شما نقش یک راننده ترانزیت را اجرا میکنید. در این بازی شما ابتدا باید با کشنده های کرایه ای بار ببرید و کمی پول در بیاورید و سپس از بانک درون بازی وام بگیرید و برای خودتون یک کشنده بخرید و بعد از آن با این کشنده بار ببرید و پول در بیاورید و قسط بدهید. این بازی امکانات زیادی در هنگام رانندگی از جمله راهنما زدن، روشن کردن چراغ، نمای داخلی کامیون، برف پاک کن زدن، رانندگی در باران، تنظیم صندلی، تنظیم زاویه دید و … دارد. شما در بازی میتوانید برای خود گاراژ خریداری کرده و راننده استخدام کنید تا بر روی کشنده های شما کار کنند و پول آن را برای شما بفرستند. همچنین شما میتواند بر روی این بازی MOD نصب کرده و چیز های جدید مانند اضافه کردن شهر های جدید به بازی، اضافه کردن کامیون جدید و … به بازی اضافه کنید.

سیستم مورد نیاز :

  • OS : Windows XP/Vista/7/8, Dual core CPU 2.4 GHz
  • Memory : 2 GB RAM, graphics card with 256 MB memory
  • Graphics : (GeForce 7600 GT-class equivalent or better)

سیستم پیشنهادی :

  • OS : Windows 7/8, Dual core CPU 3.0 GHz
  • Memory : ۴ GB RAM, graphics card with 1024 MB memory
  • Graphics : (GeForce GTS 450-class equivalent or better)

تصاویر :

games-ets2-update-Download-Full-Version-1 games-ets2-update-Download-Full-Version-2 games-ets2-update-Download-Full-Version-3 games-ets2-update-Download-Full-Version-4 games-ets2-update-Download-Full-Version-5 games-ets2-update-Download-Full-Version-6

لینک های دانلود :

لینک دانلود | Download Link

حجم فایل:890MB

لینک دانلود کرک | Download Link

حجم فایل :9.1

رمز فایل :www.drivinggames.ir

آموزش نصب پچ : ابتدا فایل دانلود شده را در محل نصب بازی کپی کرده و اجرا کنید و سپس گزینه continue رو بزنید تا پچ نصب شود و بعد بازی رو کرک کنید.

آموزش کرک کردن : آنتی ویروس را غیر فعال کرده و سپس فایل دانلود شده کرک را از حالت فشرده خارج کنید و سپس تمام محتویات درون پوشه bin را در آدرس زیر کپی کنید.

Program Files\Euro Truck Simulator 2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.